zaterdag 5 maart 2011

Concert Harmonie met Testify

Vanavond hadden we het jubileumconcert met Testify. Ik speel in CMV Harmonie Leek op de euphonium, ja hij staat met mij op het eerste bericht van dit blog. Het was een prachtige avond. Wij hadden nog wel wat meer willen spelen, maar het was de avond van Testify. Het was juist zo leuk omdat mijn DH vroeger in het combo speelde met mijn zwager en mijn schoonmoeder zong er destijds in. De avond werd gestart met de leden van toen en zo ook het combo van toen. Erg leuk allemaal. Wij speelden La Traviata en de Highlights from Chess. Errug mooi! Na afloop mooie bloemen mee natuurlijk. 
Het was zowiezo al een mooie dag, want we hadden een repetitiedag met het opleidingsorkest. Dus allemaal muziek. 
En tussendoor was het ook nog carnaval. Mijn DH zit in de raad van elf, Jasper was verkleed als Barney op de Flintstones wagen en Hester zat met twee vriendinnen in een roze Cadillac als Grease. Ook heel leuk. Het was prachtig mooi weer hiervoor, dus dat was ook geslaagd. 
Dan moeten we morgen maar een rustdag inlassen, anders houden we het allemaal niet vol. Gelukkig is dat ook zo, want ik moet in ieder geval op zoek naar mijn oplader voor de mobiele telefoon. Deze is al een paar dagen zoek, dus hebben we daar dan weer tijd voor. Ik schrijf dit midden in de nacht, het is 0.23 u., maar ik zit nog zo vol van alles, dat ik het nog even kwijt moet. Dus dan maar even naar het wereldwijde web! 
Leuk zo dit noteren van mijn gedachten. Lijkt mij ook aardig om later nog eens na te lezen. Misschien is er ook nog wel een mooie foto van mijn carnaval familie. Dat zal morgen wel geplaatst worden op de website. Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten