zaterdag 19 maart 2011

Verkoudheid te pakken/kwartet gekregen

Ik heb een vreselijke verkoudheid te pakken! Eerst al een week vreselijk hoesten en last van de luchtwegen. Is dat bijna weer over, begint er een neusverkoudheid. De hele familie heeft er last van, dus dan steek je elkaar iedere keer weer aan. Alles gaat weer over, dus dit hopelijk ook.  
Het kwartet

Een serie: sucade

Vorige week waren we bij mijn moeder en daar was een mevrouw uit het dorp geweest en die bracht haar drie kwartetten voor mij. Ik spaar nl. ook kwartetten en dat had ze gehoord. Van de drie had ik er al twee, maar die ene die ik niet had stond al geruime tijd op mijn verlanglijst. Een compleet prachtig kwartet van Verkade. Op de scan kun je één serie zien met het doosje. Ooit, eens, komt er een website met al mijn kwartetten erop. De url is er al en ik heb nu ongeveer de helft van alle kwartetten gescand. Wanneer dat zal zijn staat nu nog in de sterren geschreven. Voorlopig eerst maar even goed uitzieken, want dat ziek zijn wordt je ziek van! Fijn weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten