zondag 11 december 2011

Mooie zondag met veel muziek

Zo langzamerhand komen we helemaal in de kerststemming. Ik ben begonnen met de kerstkaarten. Een niet heel moeilijk vouwwerkje wat een heel leuk effect heeft. Wij hebben bij ons in het dorp een winkel met van alles op papiergebied. Bij de Action vond ik het niet, maar bij CreaUniek wel. Special Paper Pad, een soort van vouwblaadjes van de Christmas Collection van www.cart-us.com. Erg mooie printjes en plaatjes waar ik wel wat mee kan. Het resultaat mag er zijn, maar hou ik nog even voor me, totdat ik alles op een rij heb. Later moge dat duidelijk worden. 
Vanmiddag ben ik naar een concert van Cantatrix geweest in Dokkum. Een prachtig concert van een koor waar mijn DH in zingt. Het programma, Vocal Express, was gevarieerd en bijzonder mooi. Met dit programma gaan ze ook op concertreis in januari. Eerst gaan ze naar de Gedächtniskirche in Berlijn, daarna naar Warschau en tot slot naar Brest in Wit-Rusland. Omdat ik niet meega, wilde ik wel graag het concert beluisteren. We waren natuurlijk vroeg, want de zangers moeten inzingen. 
Ik liep nog wat rond in Dokkum en daar zag ik bij de Roomse kerk een prachtige kerststal in de open lucht. Een mooie beeldengroep met het kindje Jezus onder een lekkere warme handdoek. Bijzonder mooi. Gelukkig had ik het fototoestel bij de hand om dit vast te leggen. 
Het wordt tijd om mijn eigen kerstgroep, gekocht in Rhede tijdens opnames van het Roder Jongenskoor, op te zetten. Gelukkig is het deze week niet druk met allerlei vergaderingen ed. Dus tijd voor de grote kerstmetamorfose. Wordt vervolgd... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten