zondag 29 september 2013

De Oranjerie, mooi plaatje en de twee "J" gereed

 
We hadden gisteren een vrije dag. Er zijn altijd een aantal zaken die moeten gebeuren, maar 's middags hadden we voor onszelf. "Wat zullen we gaan doen?" vroeg mijn DH mij. Ik antwoordde hem dat ik graag naar de Oranjerie in Zeyen wilde. 
Via de post ontving ik de uitnodiging voor "Brocante op zijn Brits" en "Kerst fonkelend en verrassend". Dat laatste item is natuurlijk in november en december, maar Brocante op zijn Brits is nu. Zo gezegd zo gedaan en wij togen op weg naar Zeyen door het prachtige Drentse landschap. 
Eén en ander was schitterend opgesteld op kleur. Een vleugje herfst, veel brocante, kortom een ogenstrelend geheel. We hebben er heerlijk een paar uurtjes rondgestruind en tot slot lekker thee gedronken en cheesecake gegeten op het buitenterrasje van de Oranjerie. Een paar kleinigheidjes heb ik gekocht maar het was weer heel leuk om te zien. Ik krijg al weer helemaal zin aan de Kerst in de Oranjerie en in het algemeen. Maar eerst krijgen we nog de nazomer en de herfst. Kan ook heel mooi zijn. 
De tweede "J" is ook klaar. Ik heb de lapjes gewassen en nu is het wachten op de verdere verwerking. Eens kijken wanneer ik daar eens mee aan de slag ga. Eerst nog een mooie zondag voor de boeg met heel mooi weer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten