zondag 8 december 2013

Kerst "workshop" kalender

Als ik zo al mijn blogs nakijk zie ik bij verschillende dames een kerstkalender waar workshops achter zitten. Het principe is elke dag een vakje openen en dan komt er bij deze kalender een workshop tevoorschijn. Erg leuke dingen zijn erbij. Hier de verwijzing naar de kalender: 
http://borduurblog.blogspot.nl/
Kijk dan bij adventskalender en open een hokje. 

Na ons huis in de kerstsfeer te hebben gebracht zijn we even naar de kerstmarkt in Tolbert geweest. Nadat ik een tutorial zag over vilten was daar een mevrouw bezig. Ik heb gelijk materialen gekocht om het eens te doen. Ik weet niet of het mijn favoriete bezigheid wordt, maar alles moet je toch eens uitgeprobeerd hebben. En leuk om straks te doen in de kerstvakantie. Lekker bijna twee weken vrij. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten