zaterdag 19 november 2011

Three of a kind

Nummertje drie is klaar. 
Ik heb nu dus drie kerstballen klaar en ik vind het nog steeds erg leuk om te maken. Dus er volgen er nog wel wat. Mijn garen is ook nog niet op, dus ik kan nog even vooruit. 
Mijn zus was bij mij deze week en die had ook al een kerstbal gebreid. Zij had ingebreid en meldde mij dat dat toch echt niet moeilijk is. Dus ik start vanavond met een nieuwe maar of ik al ga inbreien weet ik nog niet. Bij de kringloopwinkel kocht ik fraaie kerstkopjes met hulst erop. Erg snoezig. 
Zo met de kerstballen erbij kom je al in de sfeer van kerst. Maar vandaag komt eerst Sinterklaas binnen. Mijn DH en DD zijn allebei geschminkt en mijn DS is verkeersregelaar. Dus bijna de hele familie in de weer. Mijn DH is muziekp... en zit op een wagen met zijn synthesizer. Gelukkig is het prachtig weer, al voor de derde keer op rij, dus dat wordt vast wel weer een mooie intocht. Hij komt zo rond twee uur aan, dus ik ga wel even naar de plaats van aankomst. Ze komen aan met allemaal boten. Dat is een schitterend gezicht. Vorig jaar maakte ik allemaal foto's daarvan. Prachtig. 












Morgen gaan we met z'n vijven, [ja, de DD heeft een vriend], uit eten. A.s. dinsdag zijn we nl. 26 jaar getrouwd en dat is wel een leuke aanleiding om even uit te gaan. Heb ik wel zin in. Verder ga ik vanmiddag nog naar de viering van het 100-jarige bestaan van de ijsvereniging. Dit wordt gevierd met een receptie en met beeldmateriaal. Tegelijkertijd is er een boekpresentatie van Mien Westerkwartier. Ik ga overal even van proeven denk ik. Heerlijk op mijn stalen ros door het mooie herfstlandschap. Beter kan toch niet? 
Vanavond dus een aanzet tot kerstbal nummer vier en lekker thuis zijn. Met z'n tweeën want de kinderen gaan met z'n allen naar Leeuwarden. DS geeft een housewarming en ze blijven daar slapen. Als het daarvan komt ten minste. Ze gaan in ieder geval met mijn autootje dus dat is lekker gemakkelijk. 
In ieder geval een heel fijn weekend en tot binnenkort. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten