zondag 18 december 2011

Elftal compleet

Nummer elf is dus gereed. Ik had zin om nog wat te breien en het hart was nog niet helemaal opgevuld. Zo gezegd, zo gedaan. Aan mijn DH vroeg ik wat er op moest. Witte stippen was luidde het antwoord. Vandaar de associatie van mij met "let it snow". Niet dat er sneeuw aankomt, maar de hoop is er natuurlijk bij mij wel. Ik hou van de winter namenlijk!
Ik ga er nog ééntje breien. Dan is het garen op en het hart vol. Ik raakte door Wieke van Keulen:
http://wiekevankeulen.blogspot.com/2011/12/kerstbal-minderen.html geïnspireerd en na even wat nadenken en pennen heb je dan een inbreimotief voor de laatste. Wordt vervolgd. 
We hebben weer een volle dag voor de boeg. Vandaag doe ik mee aan het symbolische bloemstuk in de kerk. Gisteren hebben we het met z'n tweeën gemaakt en het is erg mooi geworden. Sfeervol en sereen. Het thema is Maria en de engel. Maria als beeld met de krans met bloemen als engel. Mooi ook die schaduw op de muur, vind ik. 
Vanmiddag hebben we het kerstconcert van het orkest waar mijn DH sinds kort voor staat te dirigeren. Ik ben erg benieuwd, want het is ook een harmonie-orkest. Dat spreekt natuurlijk wel aan. 
Vanavond ga ik de kerstkaarten schrijven. Ze moeten morgen ook wel de deur uit, anders dan komen ze niet meer op tijd aan en dat wil ik ook niet. De zelfgemaakte zijn allemaal klaar en de rest heb ik bijgekocht. Ik kon natuurlijk weer niet kiezen en heb toen alle mooie maar meegenomen. Ben ik gelijk klaar voor de komende drie jaar. Een voorraadje is nooit weg. 't Is wat overdreven, maar als je toch niet kunt kiezen? 
Een fijne dag nog en tot de volgende kerstbal! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten