woensdag 23 januari 2013

Nog steeds winter en vorderingen

Nog steeds winter in onze omgeving. 's Nachts matige vorst en het dikke pak sneeuw dat er maandag gevallen is, blijft dus gewoon liggen. Tijd voor actie in de tuin. Het vogelhuis is geplaatst met het benodigde vogelvoedsel. Direct heeft dat resultaat. Allerlei vogels komen langs voor ontbijt, lunch en/of diner. Eentje noem ik in het bijzonder en dat is prins Bernhard. Dat is het roodborstje dat 's winters regelmatig rondscharrelt in onze tuin. Gelukkig kon ik hem op de kiek zetten. Miscshien niet erg zichtbaar op de foto, maar het is hem wel. Erg gezellig. 
Ondertussen is onze poes Minoes ziek. Ze eet praktisch niets en zit kokhalsend op de vensterbank, op de stoel of op schoot. Na dit een paar dagen te hebben aangezien wordt het tijd voor actie. Vanmiddag gaan we met haar naar de dierenarts. 
Ondertussen zijn er wat vorderingen met het Tunisch haakwerk. Ik vind wel dat het resultaat mooi wordt, maar het is ontzetten arbeidsintensief. Het gaat erg langzaam. Ik zit dan ook niet uren te haken. Zo nu en dan pak ik de draad even op. Straks moet ik ook nummer twee nog! 
Alle goede dingen komen langzaam. Ik ben ook redelijk druk met allerlei dingen; een concert, twee vergaderingen, auto stuk, poes ziek, naar het ziekenhuis, verjaardagen, kraamvisite en tussendoor ook nog alle reguliere zaken. Toch ook nog tijd om even te bloggen. Nu ga ik eerst met de auto naar de garage, de uitlaat is stuk. Je hebt net het gevoel of je met een tank op stap bent. Wat een herrie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten