woensdag 27 januari 2016

Merkwaardig motief en nieuwe auteur

Zoals jullie weten ben ik druk bezig met mijn Merkwaardig motieven lap. Echter mijn garen was op. Ik had drie strengen gekocht, maar toch had ik niet genoeg. Gelukkig heb ik nog wel mooi stramien en ander garen. Er zijn een paar mensen die een mooie kaart moeten hebben en dan maak je dit gewoon tussendoor. 
Het eerste maakte ik dus met twee draden over twee draden. Hiermee krijg je een duidelijke afbeelding op je stramien. 
 
Voor de tweede bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om het met één draad te proberen. Ook dit effect is mooi. Voor deze duidelijke kleur is het in ieder geval goed toepasbaar. 
Ondertussen hebben we een nieuwe schrijfster ontdekt; Amanda Prowse. De boeken die ze schrijft zijn realistisch en hebben een mooie verhaallijn. Als ik dan zo'n nieuwe auteur vind, ga ik gelijk boeken van haar reserveren bij de bibliotheek. De drie boeken die volgen,  heb ik inmiddels uitgelezen. Een aanrader deze schrijfster. 


Ondertussen heb ik weer nieuw garen gekocht en kan ik weer verder met mijn lap. Af komt hij niet voor zaterdag, want dan is het ontmoetingsdag in Nijkerk. Ach ik neem hem mee voor zover ik het af heb en maak het dan na zaterdag wel af. Het meeste staat er wel op. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten