maandag 26 november 2018

Freubelen, feest[je] en muziek maken

Ver ben ik al met mijn Dresdenplate. De te borduren stukjes zijn afgemaakt en ik heb het tussen de rand gemaakt. Even meten en passen, want ik had weinig stof, maar het is gelukt. Ik heb een collega freubelaar gevraagd hoe het nu verder gaat en dat weet ik. Maar voordat ik verder kan, moet ik  bepalen hoe ik het verder ga afmaken. Maar er zijn ook andere zaken waar ik mee bezig wil, o.a. de kerstkaart. 

Wat nog even een leuk detail is, is dat ik het getal '33' erin verwerkt heb. Wij zijn dit jaar 33 jaar getrouwd en dat vond ik nu even leuk om dat erin te maken. Haast niet zichtbaar, maar wel aanwezig en dat vond ik leuk. 
Mijn DH verrastte mij met een enorm boeket rozen, 33 stuks. En dat is dit jaar wel mooi want de datum is 22 - 11 en als je die getallen optelt  kom je uit op 33. Verder was het een gezellige dag en hadden we 's avonds de generale repetitie met de muziekvereniging. Wij deden mee aan een concours in Hoogeveen afgelopen zaterdag en daar hebben we prachtig gespeeld. 
Met ons optreden hebben we zo goed gespeeld dat we een eerste prijs gehaald hebben, 83 punten hebben we gescoord. Superblij waren we daarmee. Want we hebben er best heel veel tijd in gestoken en ons suf gestudeerd. Nu gaan we voor de Kerst bezig, weer een heel andere muzieksoort. Ook weer erg mooi. Nog vijf weken te gaan en dan is 2018 ook weer voorbij gevlogen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten