vrijdag 23 september 2011

Mooie nazomer

Ik help mijn schoonmoeder altijd even met het bekijken van de foto's voor het afdrukken. Dan kom ik daar zelf ook toe. Meestal druk ik niet zoveel foto's meer af, want je hebt het meeste digitaal en soms maak ik een vakantieboek, maar voor moeders is het altijd leuk om een paar foto's af te drukken. Dit komt ook omdat ze zelf geen computer hebben natuurlijk. Ook druk ik dan ook altijd foto's af van freubelwerken die ik gemaakt heb. Die doe ik namelijk in een speciaal bewaarmapje. Er achter op schrijf ik dan voor wie het is, de datum en zo meer. Zo kwam ik er ook achter dat ik nog het lapje niet heb laten zien van september. In de vakantie gemaakt in Frankrijk. Hier is hij dan!
Verder stond deze week in het teken van de muziekvereniging. Omdat we vanavond actie gaan voeren bij de AH hebben we 1000 zakjes gevuld met pepernoten, met daarop een sticker met "Harmonie-muzieknootjes smaken naar meer". Hier zijn we maandag en dinsdag mee bezig geweest. Verder zijn we verhuisd naar een nieuwe ruimte en daar hebben we bladmuziek gesorteerd en opgeruimd. Ook een heel karwei. Gisteren kon ik de vlaggen, speciaal voor ons gemaakt met ons logo erop, ophalen en afleveren bij de AH. Vanavond is dus de actie. We treffen het enorm met het weer, dus dat is geweldig. 
Vanmorgen weer bij de fysiotherapeut geweest. Ik heb ontzettend last van mijn rechterbeen, in de heup en bij de achillespees. Erg irritant. Ik voel me soms 80! Met het hoofd is alles ok, alleen word je hier wel heel moe van. Enfin, het zal weer beter worden hoop ik. 
Nu nog even ditten en datten en dan is het weer blazen geblazen. Zijn we vanavond wel zoet mee. Ik ben erg benieuwd naar de reacties allemaal. Misschien komt er morgen wel een fotootje op dit blog. Hangt even ervan af hoe alles gaat. Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten