maandag 26 september 2011

Nieuws op maandag: oudste zus jarig

Mijn oudste zus is vandaag jarig! Ze wordt 58 jaar. Ik vond een mooi kaartje, dat ook in de familiebrief komt, en het leek me mooi om dit even in kleur te publiceren. 


 LIEVE ZUS, VAN HARTE GEFELICITEERD! 

Verder heb ik niet zoveel nieuws. Ik heb een start gemaakt met het borduurlapje november. Als ik er wat verder mee ben zal ik dat wel even laten zien. Mijn DS is vanmorgen om 7.05 u. vertrokken met bus en trein richting Leeuwarden. Mijn DD gaat straks richting Roden voor de Rodernacht. Mijn DH moet muziekles geven in Siddeburen en ik ga richting de BSO. Zo heeft ieder weer wat te doen. Tussen de bedrijven door ben ik druk doende met de familiebrief. Als altijd wordt het weer erg mooi. Zo leuk om mee bezig te zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten