woensdag 28 januari 2015

Het einde komt in zicht en ... sneeuwpoppoesgespot op het internet

De sneeuw van afgelopen zaterdag bleef niet lang liggen, maar als ik de voorspelling van het weer mag geloven kunnen we de komende dagen wel iets verwachten. We kunnen er toch niets aan doen, dus we wachten het maar af. In ieder geval bleven de resten van de enorme sneeuwbal van onze DS nog behoorlijk lang liggen. Samengeperste sneeuw blijft lang koud dus dooit het langzaam weg. 
Ondertussen ben ik dus druk bezig met het afwerken van de randjeslap. Het einde komt in zicht. Naast mijn naam borduurde ik een tulpenrand. 
Deze was afgelopen zondag klaar. Toen begon ik met de laatste rand, een rand van sneeuwklokjes. Dit is me toch lastig! Je moet even doorkrijgen hoe het zit en nu is deze ook bijna gereed. Ik moet nog drie stuks en dan twijfel ik er nog over of ik er ook het jaartal "2015" op zet. Ik maak het ten slotte wel af in dit jaar. Bovendien geeft het mooi weer dat ik er een jaar mee bezig geweest ben. Dan volgt nog de afwerking en daar heb ik ook al een ideetje over. 
Enfin, het is momenteel toch geen buitenweer dus veel tijd om binnenshuis bezig te zijn. Mijn DH ligt ziek op de bank en onze DD heeft een weekje vrijaf en studeert thuis aan diverse projecten. Dus erg gezellig zo samen. 
Tot slot nog even een mooie foto. Is deze niet superprachtig? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten