donderdag 5 maart 2020

Borduren op zondagmorgen, Klossie SAL nummer 8, kunst op schaal en meteorologische lente

Als ik niet aan de SAL werk, ben ik bezig met de bloemenvelden. Zo ook afgelopen zondag. Terwijl ik de krant las, waar een bijzonder bericht in stond, leek het me leuk om even een momentopname te maken. Ik maakte een foto en een gedicht erbij. Het borduurwerk vordert langzaam maar gestaag. Het is arbeidsintensief door de kleine kruisjes, maar door de afwisseling van kleuren leuk om te doen. 

Voor de donkere wolken uit, schijnt buiten de zon,
thee is waar deze lentezondag mee begon.
Poes wil in huis en tikt met zijn poot aan het raam,
daarin is hij erg bekwaam.
Een man steelt fietszadels vanwege de stress.
Duizenden; niet één, twee of zes!
Het stond in de krant en het was op het nieuws voor de radio,
daarna mooie muziek, dat is gelukkig prima zo.
Ondertussen borduren aan een groot patroon, 
dat gebeurt allemaal vanmorgen, heel bijzonder en ook heel gewoon!


Op maandag is het Klossie dag. Nummer 8 verscheen in de media en dan ga ik daar mee aan de slag. Ik heb de invulling ietsje aangepast, net even meer naar mijn smaak. 
Gelukkig ben je daar vrij in. Dit is dan het resultaat. 
Met de post kreeg ik een aankondiging van de Oranjerie in Zeyen. Op de kaart alle evenementen in het voorjaar. Regelmatig ga ik daar heen, maar misschien vindt iemand het ook leuk om te doen. Vanaf half maart "Kunst op schaal"! Prachtig om te zien de kleine kunstwerken op de eieren en ongelooflijk divers. 
De meteorologische lente is op 1 maart aangebroken. Als het tussen de buien door droog is, is het zichtbaar in de natuur dat alles uitloopt. De kringloop der dingen gaat altijd door, jaar in jaar uit. 

2 opmerkingen:

  1. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    And earning money online using it is as easy as 1-2-3!

    Here are the steps to make it work...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate system grow your list and sell your affiliate products on it's own!

    So, do you want to start making profits???

    Click here to make money with the system

    BeantwoordenVerwijderen