zaterdag 24 december 2022

Laatste dagen van het jaar

Ik schrijf 24 december. De dag voor Kerst. Nog een drukke dag vandaag. Boodschappen doen, bezoek ontvangen, bezoek afleggen en de kerstnachtdienst spelen. Nog wat te doen dus... Maar mooi om te doen allemaal nu het weer kan na twee jaar van beperkingen!

Op de valreep laat ik nog een leuk werkje zien. Het is ergens voor bedoeld, maar dat zal later wel duidelijk worden. Het is een gezamenlijk project van de Fröbelfreules waar ik al een bijdrage aan leverde en voor de afwerking maak ik er nog wat bij. Het patroon kwam ik tegen op Pinterest en vond ik geschikt voor het project. Het was een gepriegel, maar over het resultaat ben ik erg tevreden. 

Nu heb ik een weekje vakantie. We gaan nog een paar dagen naar Ghent in België. Ik denk dat de schrijfwijze verouderd is van de plaatsnaam, maar dat vind ik eigenlijk juist wel grappig. We gaan daar de boel verkennen en bekijken. Het schijnt een mooie stad te zijn. Enfin, we gaan het zien. 


Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en veel gezondheid en freubelplezier in het nieuwe jaar.  

2 opmerkingen:

  1. Een paar jaar geleden zijn we in Gent geweest en vonden het inderdaad zeer de moeite waard. Hopelijk hebben jullie daar ook een paar goede dagen!

    BeantwoordenVerwijderen