donderdag 2 maart 2023

Zegt het met bloemen

Al een paar nachten vriest het licht en dat houdt vaak in dat het overdag mooi weer is. De meteorologische lente is in het land sinds gisteren. De natuur laat zien dat de echte lente ook in aantocht is. Van alles spruit de grond uit. Dit zijn de eerste bloeiers bij ons in de tuin;




Met het borduren was ik ook bezig met bloemmotieven. De eerste twee liet ik de vorige keer zien en de laatste twee zijn nu ook klaar. Terwijl ik met de derde bezig was vond ik de cirkel ook al leuk. Hier zou je bijvoorbeeld een getal/getallen of initialen in kunnen borduren. 




Omdat ik nog steeds niet hersteld ben van mijn kwetsuur, kreeg ik ook een leuke kaart van de kinderen van het werk. Zegt het met bloemen!


Hier fleur je wel van op!





2 opmerkingen:

  1. Een heel leuk idee om in de bloemenkrans initialen o.i.d. te borduren, al snap ik wel dat je dat niet kunt doen voor TAA. En een leuke vrolijke kaart van de kinderen van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloemen aangenaam Gonda. Balen dat je nog niet aan 't werk kan, maar heel lief dat ze je met zo'n kaartje opbeuren.

    BeantwoordenVerwijderen