donderdag 4 juli 2024

Aflevering 3 bloemen in de tuin en heel speciaal lezen

Ik heb nog een rondje tuin gedaan. Alles groeit en bloeit! 

Ik kwam een aankondiging tegen van een bijzonder boek. 'De buurtwinkel van tweede kansen' van Kim Ho-Yeon. De schrijfster is een Koreaanse en het boek is vertaald in het Nederlands. Ik keek bij Biblionet en tot mijn verbazing kon ik het lenen in de bibliotheek. 
Het hele verhaal speelt zich af in Korea. De start is in Seoul Station van de metro. En daar zijn wij geweest. Je kunt je helemaal voorstellen waar het was en hoe het eruitziet. De verhaallijn is ook nog eens interessant, evenals het plot.  Ik vond het een mooi boek. Meer zeg ik er ook niet over. Grappig dat er herkenbare elementen in zitten, die ook over de gewoontes gaan en over het leven daar.  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten