woensdag 8 juni 2011

De drie harten zijn gereed

Vanmiddag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik de harten afgemaakt. Ik weet niet waarom dat zo lang moest duren. Waarschijnlijk omdat ik bang ben dat het niet wordt zoals ik wil. Bij het maken van een eerdere versie [een herfsthart] had ik al geleerd om iets meer ruimte om het geborduurde te nemen, zodat dat goed is. Het resultaat is naar mijn zin! Ik had dus drie harten gemaakt waarvan één in spiegelbeeld.  Nu nog zien welke ik wil houden. Ik denk haast de grootste. Alhoewel de kleinere ook snoezig zijn. 


Zo, nu eerst een kopje thee en dan maar eens kijken of ik nog wat geluid uit mijn euphonium krijg, want dat is ook alweer een tijdje geleden. Binnenkort hebben we een concert en dan moeten we wel beslagen ten ijs komen nietwaar? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten