vrijdag 22 mei 2020

De afgelopen weken

En zo zijn we een paar weken verder. Als je veel foto's maakt zie je wat er allemaal gebeurd is. En dat is veel. Ik ben een jaartje ouder geworden, mijn schoonmoeder is weer thuis gekomen, we zijn naar Utrecht geweest, veel gefietst, geborduurd en ander leuk werk. Aan de hand van de foto's schets ik een beeld van deze periode. 
Voor de therapie moet mijn schoonmoeder breien. Ik mocht het even opzetten en breide natuurlijk ook een paar toeren.

Voor mijn schoonmoeder maakte ik deze. Omdat ze tijdens moederdag nog in het revalidatiecentrum woonde kon ik haar deze via via toch geven. Ze was er blij mee. 

BVP - Vorderingen op 8 mei

BVP - Vorderingen op 22 mei


Omdat de auto van het werk kilometers op de teller moest hebben, kregen we deze mee en gingen we richting Utrecht. Daar hadden we een gezellige wandeling met de kinderen bij de pyramide van Austerlitz. Deze was natuurlijk gesloten, maar om er even rond te lopen was enorm leuk. Na afloop een heerlijk ijsje bij het afhaalloket! 

Op nationale bijendag spotten wij, tijdens een fietstocht in Roderwolde, een bijennest in een boom. Een drukte van belang. 

Tijdens een fietstocht door de onlanden zag ik deze schat uit de natuur, een lisdodde. 

Een andere, even mooie lisdodde

Voor mijn verjaardag kreeg ik deze tuinvaas. Hij was echter grijs en daarom is hij nu in de witte grondverf gezet. Wordt vervolgd natuurlijk!
Het voelt als maandag, maar het is natuurlijk gewoon vrijdag na donderdag Hemelvaartsdag. Vanmiddag weer werken en dan is het weekend. 

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend fijn dat je schoonmoeder weer thuis is. En fijn dat je haar met het breiwerk kon helpen. De Ton Schulten borduurwerk vordert goed zeg, En ik zie dat jullie ook zo van de natuur genieten. Werk ze weer op de BSO.

    BeantwoordenVerwijderen