dinsdag 26 mei 2020

Eind mei

En zo zijn we weer aan het einde van de maand mei beland. De dagen vliegen voorbij. De werkroosters zijn bijna weer op het oude niveau zodat we de dag weer efficiĆ«nt moeten indelen. Ook dat lukt weer prima. Gelukkig is het erg mooi weer, zodat het werken gelukkig veel buiten kan en we genieten van het mooie weer, ondanks het nieuwe ingewikkelde normaal. 
Zo ben ik afgelopen vrijdag met de kinderen naar het bos geweest. Eerst de dieren voeren en daarna even in het bos zijn. We maakten een mandala. Zo op het eerste gezicht is er weinig te vinden in het bos, maar als je goed kijkt ontdek en vind je van alles. Ik heb het een bosmandala genoemd. 
Altijd interessant om te zien wat de kinderen er van maken. 

Ook ben ik bezig geweest met de tuinvaas. Eerst in de grondverf en daarna zijdeglans aflakken met buiten bestendige verf. Afgelopen zaterdag kochten we planten om de vaas te vullen. Een mooi ornament erbij in onze toch al prachtige tuin. 
Van mijn schoondochter ontving ik een prachtig cadeau, nl. een watergezicht. Ze schildert behoorlijk veel en hier werd ik mee verrast. 
Met dochter een schoonzoon uit Utrecht spelen we, via zoom, regelmatig Ticket-to-ride. Een spel dat spannend is tot het eind, omdat je niet weet wie het gaat winnen. Dat kun je nl. niet zien aan het spelverloop. We hebben geen spijt van deze aankoop want het is ook nog eens erg leuk om te spelen. 
Ondertussen borduur ik rustig verder aan het BVP. Maar die vorderingen laat ik een volgende keer wel weer zien. 

1 opmerking:

  1. Wat mooi die tuinvaas en schilderij Gonda. En wat leuk om zo op afstand samen een spel te kunnen spelen

    BeantwoordenVerwijderen