zondag 14 juni 2020

Bubbel nummer 7 en baby Nora

Op de zondagavond kom ik gewoon nog even langs. Het gaat goed met manlief. Hij is nog moe en het gaat nog wat heen en weer, maar het gaat elke dag beter. Gelukkig maar!


Bubbel nummer 7 is af. Na alle drukke werkdagen was er deze week veel tijd om te borduren. Heerlijk in de tuin aan de tuintafel. Als je eenmaal weet hoe de draad in de naald steekt [lees hoe het patroon ongeveer gaat] kun je lekker doorgaan. Dit moest ook, want er kwam nog een baby tussendoor 😉. 
Op 20 mei werd baby Nora geboren en daar maak ik dan een leuk kaartje voor. Soms gebruik ik een sjabloon, soms koop ik een kaartje bij de Wereldwinkel. Toen ik deze in de winkel zag, kreeg ik meteen een idee. 
Ik mag graag op band borduren. Je kunt er alle kanten mee op en toen ik een bijpassend alfabet gevonden had, kon ik gelijk een start maken. 

Het uiteindelijke resultaat kan ik dan morgen of dinsdag op de post doen en hopen dan maar dat de jonge ouders het leuk vinden. 

Het is met plezier gemaakt in ieder geval. Ook weer aan de tuintafel, zo nu en dan even opkijkend naar alles wat bloeit en groeit in de tuin!

1 opmerking:

  1. Wat een lief kaartje Gonda. Je gaat goed met de bubbels, leuk zo op de theedoek. Fijn dat t beter gaat met J.

    BeantwoordenVerwijderen