dinsdag 13 oktober 2020

Tussen de bloemenvelden is af

Het GROTE project "Tussen de bloemenvelden" naar een schilderij van Ton Schulten is KLAAR! Gisteren, maandag 12 oktober, zouden we voor het eerst weer de bee hebben in het gebouw, maar dat ging niet door door. Gelukkig hebben we dan een appgroep waarmee we elkaar op de hoogte houden van onze onderhanden projecten. Het was dus mijn streven om het af te maken en de foto te laten zien in de groep. Dat is gelukt! Gisteravond om 10 uur maakte ik de laatste steek. Bij de foto plaatste ik de opmerking:
meestal maak je een foto bij de eerste steen, maar ik maakte een foto bij de laatste steek 😄
We zijn er blij mee! 


Ik maakte 204.000 steekjes met 57 kleuren. De start was in februari en nu is het dus af. Nu gaan we nadenken over de verdere verwerking met of zonder passe-partout en welke omlijsting we het geven.  

4 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd! Het is prachtig! Je hebt een verbazingwekkende hoeveelheid kleuren gebruikt. Wat voor mij in ieder geval overheerst is de warmte die het schilderij uitstraalt. Je kunt er trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Gonda. Nu mooi inlijsten om elke dag van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen