woensdag 28 oktober 2020

Herfst, Kerst, Bubbel 15 en Paddenstoelen

Geïnspireerd door de geleende quilt met de mooie eikeltjes, zocht, vond en maakte ik een eikeltje op een labeltje. Leuk werkje tussendoor. 




De kersttijd interesseert mij ook altijd. Zoals jullie wellicht weten, ben ik nogal van de hulst. Naast diverse handwerkjes, heb ik ook een collectie serviesgoed met hulst er op. Zelf ben ik in het bezit van een servies van Villeroy & Boch genaamd Manoir. Nu had ik jaren geleden al eens gezien dat er ook een kerstservies is van dit servies. Altijd was ik hier naar op zoek. Ik besloot eens te zoeken op het internet en vond dit plaatje ... een plaatje! 



Er was ook een website bij waar je de spullen kon bestellen. Helaas was het meeste uitverkocht. Maar er is toch een klein kopje en die past dan weer bij mijn verzameling. Bij gelegenheid zal ik het laten zien. 




Bubbel nummer 15 is een feit en het garen is op. Ik vind de lap ook meer dan gevuld en ga nu nadenken over de verdere invulling. 

De herfsttijd wordt natuurlijk elk jaar gekenschetst door paddenstoelen. We wandelen veel en dan kom je allerlei moois tegen. Met een collage maak ik dan een overzichtsfoto. Leuk en mooi én altijd blijvend boeiend. 

1 opmerking:

  1. En dat schattige kaartje ga ik bewaren hoor Gonda, zo mooi gemaakt!
    Ben benieuwd hoe je verder gaat met de bubbels. Tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen