vrijdag 27 september 2024

Nazomerbloeiers, trouwerij, herfstelementen

In de nazomer zijn er nog heel veel prachtig bloeiende planten in de tuin. En omdat ik in de collagemood ben en veel bloeiers heb, maakte ik een samenstelling van een aantal bloemen.



Vaak plaats ik ook een foto van een roos uit mijn tuin. De 'Last rose of summer'. Dit naar aanleiding van een concert dat dochterlief eens gaf met haar koor in Abcoude. Het thema van het concert was 'bloemen' en ik zag voorafgaand een mooie roos die ik op de foto zette. Toevalligerwijs was het muziekstuk 'The last rose of summer' geprogrammeerd. Zo krijgen dingen dan een zeker ritme en is het een blijvende mooie herinnering.
Deze keer een mooie donkerrode [stok]roos. Precies vandaag [28/9] op de foto gezet.


Ook was er een trouwerij in de familie waar ik via de post een kaart heen stuurde. Deze keer met de initialen van het paar en de trouwdatum. Ik vind het delfts blauwe kussende paartje en het borduurtje goed bij elkaar passen.


Spinragfijn kanten webdesign kwam ik tegen in het bossige landschap tussen Leek en Roden. Al jaren fiets ik naar mijn werk over hetzelfde fietspad en vaak zie ik iets bijzonders. Deze keer de kunstwerken van de spinnen. Zo 's morgens in de vroegte levert dat altijd mooie foto's op. 

Fijn weekend 🙋🏼‍♀️ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten