woensdag 4 november 2020

Herfst en Kerst, nieuw warm bontje

Afwisselend is het mooi en slecht herfstweer. Afgelopen maandag en dinsdagmiddag hadden we geluk bij de bso. Heerlijk herfstweer. Op de pleinen 100.000 kilo bladeren. De conciërge vroeg of wij ze misschien wilden opruimen met de kinderen. De kinderen waren dolenthousiast. Met kruiwagens, emmers en grote plastic bakken hebben we veel blad verwijderd van de pleinen. En een lol dat zij én wij hadden!

Bij het dagbericht schreef ik:
Herfst, herfst, wat heb je te koop?
1.000 kilo blaad'ren op een hoop!

Nog meer herfst en kerst op mijn plankje. De mooie paddenstoel krijgt, natuurlijk even leuk geënsceneerd,  meestal een plekje in mijn huis, zodat we er van kunnen genieten. 

Ook mijn nieuwe kerstaankoop is gearriveerd en heeft, in de herfst, even een plekje gekregen op het plankje. De kleuren zijn bijna dezelfde, altijd mooi en bij elkaar passend. 

Op Facebook werd ik geattendeerd op een mooi patroon in de vorm van een eikel. Altijd leuk om te borduren. Het centrum is nog leeg, daar gaat nog iets anders op komen. Maar ik vind het zo'n leuk patroon en zo leuk om te laten zien, dat ik het even zo show 😻

De emoticon van de poes is meteen een mooi bruggetje naar het laten zien van het laatste deel van mijn bericht. Ik heb nl. een nieuw bontje met gratis verwarming! Is het niet s[k]attig? 

Regelmatig word ik zo verwarmd en geliefkoosd. Mijn lieve Lodewijk!

Hierdoor geïnspireerd zocht en vond ik deze poes op Pinterest. Het moest natuurlijk een witte zijn. Toch ook weer een beetje kerst in de herfst. Al zou ik onze poezen toch niet zo'n leuke gehaakte stola om doen hoor! 

1 opmerking:

  1. Haha wat een heerlijk bontje. Wst een leuk borduurwerk heb je weer gemaakt. Groetjes terug van Tolbert naar Leek ;)

    BeantwoordenVerwijderen