donderdag 4 februari 2021

Bloemen verven, winterse wandelingen met winterse foto's en borduren met een verrassende kleur

Zoals reeds eerder gemeld ben ik aan het verven gegaan. Wat past er goed bij een sneeuwpop? Juist, sneeuwklokjes. Ik ben niet zo goed in verven, dus ik zocht en vond veel sneeuwklokjes. Ik ben gewoon maar begonnen met verven en het resultaat ... daar ben ik best tevreden over. 

Als het weekend is gaan we even buiten de dorpsgrenzen wandelen. Op zaterdag wandelden we in Midwolda. Eerst even kijken bij de ijsbaan "Eigen Kracht" en daarna rondom de Ennemaborgh. Gesitueerd in het prachtige Groninger landschap. Doordat we vorst hadden zag alles er redelijk ijzig uit. 






Op zondagmorgen werden we wakker in een winterse wereld. Van de grassen rondom het huis maakte ik een paar mooie foto's. 


's Middags leek het mij mooi om te kuieren in de omgeving van het Leekstermeer. Langs het kanaal is een prachtig nieuw fietspad aangelegd enige jaren geleden en daar kun je goed lopen. Sfeervol met het bevroren water en de wuivende grassen en rieten. Heerlijk.


Het sterren en staarten project is bijna voltooid. De rechte lijnen vul ik in met roze, een niet zo voor de hand liggende kleur. Maar het effect is verrassend.  

2 opmerkingen:

  1. Heerlijke wandelingen waren dat weer Gonda. Wat een mooi borduurwerk wordt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed zeg, dat je gewoon aan het schilderen bent geslagen!

    BeantwoordenVerwijderen