woensdag 25 oktober 2023

Storm, 55 jaar en thema muziek

Vorige week was er een gigantische storm in Noord Nederland. Zo'n harde storm dat er pardoes een boom omgewaaid is bij ons in de tuin. Dat is nu wel heel jammer, want het was er eentje van vier. Ze zijn samen opgegroeid en deze is als een luciferstokje geknapt. Hoe bizar.


Er was iemand jarig en soms stuur ik dan een kaartje. Ik vond het leuk om het verjaardag getal op het kaartje te borduren. 2 x 5 dus. Van harte gefeliciteerd!


Bij de BSO is het herfstvakantie en in de vakantie is het thema muziek. Nu moest de ruimte natuurlijk enigszins aangekleed worden. Aan mij de schone taak om iets te bedenken. Ik had nog leuke stof met muzieknoten en andere aardigheden die wel kunnen dienen voor de decoratie.  

Toen ik even bij zoonlief keek die druk bezig is om zijn nieuwe huis gezellig te maken, zag ik lege verpakkingen van laminaat. Mooie grote dozen en perfect geschikt om muzieknoten uit te snijden. Zo gezegd zo gedaan. 


Bij de BSO heb ik ze samen met de kinderen nog zwart geverfd, immers muzieknoten zijn zwart. Een collega heeft ze opgehangen en we hebben een muziekhoekje gemaakt. 


Laat die muziekfabriek maar van start gaan. Lekker muziek maken in de vakantie!

1 opmerking:

  1. Wat jammer van die boom Gonda. En fijn dat je het op de bso zo kon versieren met muzieknoten. Ga je ook muziek maken voor de kinderen?

    BeantwoordenVerwijderen