dinsdag 10 oktober 2023

Poezen 6 jaar, gepersonaliseerd boekje, DJ met G en een baby geboren

De poezen zijn 6 jaar geworden. Niet dat we dat gevierd hebben of zo maar toch denk ik er elk jaar wel even aan in september. Ze zijn heel rustig en slapen veel, o.a. in de garage op een speciaal poezenkussen. Daar liggen ze dan met z'n tweeën lekker op. Zo schattig! Hoog en droog. Nu het kouder wordt vinden ze het ook in huis weer fijn.


Voor mijn slijmbeursontsteking ga ik naar de Mensendieck therapie. Bij de therapeut kreeg ik een schriftje waarop ik op de voorkant mijn naam kon schrijven. Ik had net nog een stukje borduurlint over om mijn naam op te borduren en dat plakte ik op mijn schriftje. Een gepersonaliseerd schriftje waar mijn oefeningen in staan en de afspraken. Altijd handig.

Ook de DJ heb ik gepersonaliseerd. Ergens moet natuurlijk iets over mij verwerkt worden. Ik dacht aan de 'G'. Ik zocht en vond een leuke letter in mijn borduurbijbel en voila, mijn voorletter staat er op. Zo maar in een vierkant vakje. 



In de kennissenkring is een baby geboren; Jara. Hiervoor moest ik natuurlijk ook even een borduurtje maken. Op de voorkant stond 'welkom lieve baby'. Nu vond ik dat ook al wel leuk, maar de naam erop is nog net iets leuker. 


Afgelopen maandag was het weer bee dag. Dat was natuurlijk weer erg leuk. Nu helemaal met voorpret voor het bee weekend dat we gaan organiseren in november. We hebben de hoofden bij elkaar gestoken want er is wel enige voorbereiding nodig. We hebben allemaal een geheime opdracht gekregen en ook daar ben ik al over aan het nadenken. Zo gezellig freubelachtig!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk een gepersonaliseerd schriftje! "Mijn" fysio verwijst naar een App die je zelf moet downloaden en dan zou je moeten kunnen zien of je voldoet aan je oefenprogramma. Klinkt mooi, maar werkt niet goed. Zo'n schriftje spreekt me meer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat schrift. Dat kun je zo pakken als je je oefeningen moet doen. Wat een mooie G vond je voor in de Jane. En ik verheug me ook al zo op ons weekend!

    BeantwoordenVerwijderen