zondag 17 december 2023

MerkWaardig en WinterWelvaart

Gisteren hadden we in Apeldoorn de laatste ALV van borduurvereniging MerkWaardig.  Besproken werd de wisseling van het bestuur. Het nieuwe bestuur is met veel stemmen aangenomen en het oude bestuur is afgezwaaid. 

Voor MerkWaardig had ik nog een leuk item gemaakt voor in het tijdschrift. Ik heb er vaardig aan geborduurd en het is ook geplaatst in het blad. 


Helaas kreeg het laatste bestuur te weinig handen om mee te helpen. Ik hoop voor het nieuwe bestuur beter zal gaan, dan kunnen ze verder. 

Na het heen en weer rijden van en naar Apeldoorn en de vergadering, hadden we een sfeervolle wandeling in het prachtige Groningen. Het is een soort kerstmarkt, maar dan anders. Het wordt dan ook 'Winterwelvaart' genoemd. E.e.a. is gesitueerd langs de rivier 'De Der Aa'. Langs oude schepen op het water waar van alles te zien is, heb je de kramen met leuke items. Niet alleen koek en zopie, maar ook echt leuke handcraft artikelen. Het was ongelooflijk druk, maar heel erg gezellig met veel vrolijke mensen. Er speelde ook een gezellige band met mannen in leuk kersttenue, er was heel veel verlichting, verrassende ontmoetingen met mensen die je dan plotseling daar tegenkomt, kortom... superleuke activiteit op de zaterdagavond zo midden in december. Hier kun je natuurlijk ook sfeervolle plaatjes maken. Prachtig!


Fijne zondag verder. Dat gaat vast lukken want het is mooi zonnig [handwerk- en fiets] weer. Ik maak in ieder geval de kerstvogels klaar. De laatste steekjes kunnen hierbij worden gezet! Net op tijd voor dit jaar. 

1 opmerking:

  1. Dat was een leuke en goed gevulde dag gisteren Gonda. De drukte schrok mij af, ik ben er vaker geweest dus ik doe het even met de herinnering aan winterwelvaart dit jaar. Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen