vrijdag 23 juli 2021

hartjes en vakantie vieren en afstanden overbruggen over bruggen


Ondertussen vertoeven we alweer een week op onze vakantiebestemming. We hebben een heerlijk sprookjeshuis in het land van Gelre en we vermaken ons opperbest. Fietstochten in de omgeving met meestal een leuke stad als tussenbestemming. We willen de variatie erin houden. 






Het zomerthema is geworden 'afstanden overbruggen over bruggen'. In ons waterrijke land passeren we tijdens onze tochten vele bruggen. Ik probeer dan een mooi gezichtspunt te vinden, een bijzonderheid of een onverwachte wending. Enfin e.e.a. is zichtbaar in de foto's die ik maak en waar ik ten slotte een vakantieboek van wil maken. 


Het hartjesproject vordert tussen de [fiets]bedrijven door. Het is bijna gereed product. Overal kan ik borduren hier, op zowel diverse plekjes in huis, als in de tuin. Heerlijk om te doen met dit mooie weer. 

Leuke bijkomstigheid is dat we onze kinderen in de buurt hebben. De oudste kampeert met zijn vriendin in Arnhem en de jongste woont in Utrecht. Zij organiseert zomeravondconcerten in Hilversum en hoe leuk is het om dan het concert bij te wonen. Ook zijn we samen naar het openluchtmuseum in Arnhem geweest. Altijd blijvend interessant omdat je altijd weer iets anders ziet. Want ik wist eigenlijk helemaal niet dat ze daar een prachtige binnentuin hebben. 


We hadden wel wat coronazorgen in de familie en een sterfgeval, dat hoort bij het leven. Dat weet je.  Maar we gaan ook genieten in de vrije vakantietijd. Dat houdt het leven in balans. 🙋



Geen opmerkingen:

Een reactie posten