donderdag 21 februari 2019

Hexen, vakantie en borduren

Het hexenproject is gereed. Met behulp van de duidelijke beschrijving was het, nadat ik de hexen aan elkaar had gezet, een peulenschil. 

Voor en achterkant

Voor- of achterkant

Voor- of achterkant
Bovenop kwamen de blaadjes en het lint. En dan is er weer een project afgerond. 
De blaadjes
Nadat het gevuld is en aan elkaar gezet, is dit het eindresultaat
Wel een beetje bijzonder omdat ik even buiten mijn comfortzone ging met de stofjes. Ik vond het leuk om te doen en wil ook best nog wel eens wat weer met stofjes gaan doen. Het appliceren/appliqueren vond ik ook wel erg leuk om te doen, maar eerst ben ik er even klaar mee en had ik vreselijk veel zin om weer iets te gaan borduren. 
Bij de Handwerkboetiek zijn prachtige patronen van de Historische Stickmuster. E.e.a. kan geborduurd worden met mooi zijden garens. Eén zo'n patroon met bijbehorende garens heb ik gekocht en opgehaald en hier ben ik nu mee gestart. 
Wij hebben samen vakantie en zijn veel aan het opruimen en dat soort zaken. En dan is het heel fijn om even weer te borduren. Bijzonder ook met deze mooie garens. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten