zondag 5 juli 2020

herfstachtig met mooie bloemen, bubbels, onderwaterwereld én goedemorgen

De zomervakantie is herfstachtig met veel wind van start gegaan.  Ook veel regen en daarom een mooie afbeelding van een begroeting. 
Gelukkig kijk ik uit op onze prachtige tuin met vele bloeiende bloemen. Voor mijn verjaardag kreeg ik een Trompetboom of Brugmansia. Deze plant groeit enorm snel en de witte trompetbloemen ruiken overheerlijk. Ik zette ze op de foto op 16 juni en vandaag. 


In een paar weken verandert er veel, want ook de Annabelle is nu volledig in bloei. Mooi om te zien. 

Bubbel nummer 9 is ook een feit en is gesitueerd op de theedoek. Waarom een theedoek? Gewoon omdat het leuk en grappig is. 
Bij de BSO werken we in de vakantie gewoon door. Allemaal bij toerbeurt natuurlijk omdat iedereen ook vakantie heeft. We hebben dan een thema waar we de activiteiten op af gaan stemmen. Dit jaar is dat "onderwaterwereld". Leuk thema waarmee je veel kunt doen. Aan mij de eer om de thematafel in te richten. Samen met de kinderen natuurlijk. 
Een grote plastic bak heb ik bekleed met blauwe stof. Zand, schelpen en wrakhout erin als bodem. Daarna hebben we vissen gemaakt. Je maakt er eentje en de kinderen bedenken altijd zelf de varianten. Dat is altijd erg boeiend. Er bovenop nog een waterspuiter in de vorm van een octopus en stroken water er omheen en voorlangs. Ik vind het leuk! 

1 opmerking:

  1. Leuk die onderwater tafel. Kinderen hebben altijd veel fantasie als je ze een idee aanbiedt. Je schiet al mooi op met de bubbels, ik neem het morgen mee naar de bee, ik heb nog een heel stel in te halen.

    BeantwoordenVerwijderen