zaterdag 11 maart 2023

Zegt het met bloemen deel 2, verwonderde poes en dames met witte kleding

Door de bloemen in mijn tuin raakte ik geïnspireerd om daar borduurwerkjes van te gaan maken. De bloem in combinatie met de letter 'G'. Ik heb er al drie gereed, zie 'zegt het met bloemen' uit het vorige bericht. Naar aanleiding van de bloemen in mijn tuin. Soms is het nog een hele zoektocht, maar als je maar lang genoeg zoekt vind je wat je wilt. Leuk die klein borduurtjes. Ik ga kijken hoe het verder gaat en wie weet wat ik er nog mee ga doen én hoeveel er nog komen!


Als eerste het 'snijklokje' 

als tweede de crocus

én de narcis

Plotseling werd ik, en heel veel mensen, verblijd met winters weer! Hoera we kregen toch nog sneeuw! Ik word daar altijd heel blij van want ik hou van de winter met al haar facetten. De hele wereld was wit gistermorgen. Meestal gaat poes Lodewijk als eerste naar buiten na de morgen maaltijd, zo ook deze keer. Maar meneer keek zo vreemd op en ging schuilen onder een afdakje. Wat is hier aan de hand, lijkt hij te denken. Het buiten zijn duurde niet heel lang, snel weer naar binnen. Ik maakte deze foto van hem. 


Nog meer winterse foto's. Het heeft de hele vrijdag gesneeuwd. Een werkelijk prachtig gezicht. Ik hoefde natuurlijk ook niets, dus dat is dan helemaal fijn. Dikke vlokken bedekten de hele wereld met een witte deken. De dames in de tuin kregen daardoor een witte bontmuts en een witte bontkraag. 



Vandaag een strakblauwe hemel met overal wegsmeltend wit. Ik vind het mooi! Goed weekend gewenst. 

1 opmerking: