woensdag 15 februari 2017

Tulpen borduren

Voor het Merkwaardig project [tulpen maken] heb ik een eerste lapje klaar. Dit is het geworden, supermooi vind ik. 
Hier moet ik dus nog een tulp van in elkaar freubelen. De beschrijving hebben we erbij gekregen, dus dat moet wel lukken. Maar dit ga ik in één keer doen als ik het tweede lapje ook klaar heb. 
Ik ga het tevens gebruiken voor een Facebookpagina. Ik ben nl. lid van een symbolische bloemschikgroep en daar heb ik een pagina voor gemaakt. Hierop komen foto's van schikkingen en teksten die we maken voor speciale diensten en christelijke feestdagen. Ik vind het wel een toepasselijke banner voor de pagina. 
Verder ben ik druk met van alles en nog wat. Afgelopen weekend hadden we een supertof familieweekend in Fluitenberg. Leuke locatie en heerlijk fris weer. O.a. veel praten, schaatsen kijken, diverse spellen doen, wandelen/klootschieten in de natuur en allerlei andere gezellige zaken. Weinig slaap, maar ik kijk met een goed gevoel terug. 
Gisteren is onze zoon afgestudeerd in Leeuwarden. Een prachtige speech van zijn docent, het diploma en mooie rozen. Hij is nu "Bachelor of science" oftewel software engineer. Een periode afgesloten. Wij mochten er getuige van zijn, erg mooi zoiets. 
En zo gaan we van hoogtepunt naar hoogtepunt. Volgende week dinsdag arriveert onze Koreaanse schoondochter op Schiphol. Bovendien is het vakantie waarin we ook weer leuke dingen gaan doen. Haast teveel om te beleven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten