donderdag 25 januari 2018

Vakantie, poezen en snel borduren

Dat het een mooie omgeving is daar in Frankrijk moge bij iedereen bekend zijn. Sfeervol landschap, mooie steden en overal wel iets te zien. Omdat het winter was en behoorlijk regenachtig waren onze uitstapjes kort maar krachtig. Bovenop de bergen was sneeuw en konden de kinderen twee keer snowboarden en skiĆ«n. Wij vertoefden elders. 
We waren o.a. in Colmar,
in het stadje Munster zelf en in een prachtig gerestaureerd kasteel in Haut Koenigsbourg. Hiervan zal ik volgende keer de foto's laten zien. 
Onze poezen groeien heel snel en zijn nu ruim vier maanden oud. Ze zijn bijzonder en gezellig, ondeugend en ondernemend. Ook heel erg harig en uitgehongerd. Het hoort er allemaal bij. 
Deze foto nam ik door het raam [ja, foto's door een raam dat blijft altijd boeien]. In ieder geval vinden ze het spannend wat er buiten gebeurd. Binnenkort mogen ze naar buiten en dat vind ik dan weer spannend. Enfin, eerst moeten ze nog geholpen worden voordat het zover is. 
Heel snel kan ik borduren. Sneller als dat ik dacht! Mijn werk voor de Handwerkboetiek is af en dat had ik niet verwacht. Mooi op tijd klaar voor de beurs. 
Ik kan mij weer richten op wat anders. Ik ga namelijk twee kussens maken voor mijn zoon en zijn vriendin. We zijn samen naar Jan Sikkens geweest om materiaal te kopen. Natuurlijk wordt e.e.a. gecombineerd met borduurwerk want dat was de wens van de vriendin. Ik moest eerst natuurlijk een plan bedenken, maar dat heb ik gedaan en nu kan ik dat ten uitvoer brengen. Maar eerst ga ik daarvoor borduren en daar heb ik weer heel veel zin in. Zo'n mooie verpozing naast al het werken wat ook altijd doorgaat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten