maandag 14 november 2022

Vorderingen van de Christmas SAL

Het Sint Maarten feest is weer achter de rug en Sint is gearriveerd met het vliegtuig. Dat gegeven zorgt altijd voor veel reuring op het werk. De kinderen zijn hieper de pieper en zitten vol verhalen. 

We hadden een heerlijk rustig weekend waarin ik me volop kon richten op de Christmas SAL. Het gebladerte wilde ik nog afmaken en er waren ook al drie kerstballen die klaar stonden. Veel tijd voor borduren dus. 

Voordat ik aan de slag ga met het lapje, maak ik eerst even een proefje. Stel je voor dat ik het niet leuk vind. Maar ik vind het wel leuk en dit proefje kan ik altijd nog wel weer gebruiken voor een kaartje. 

De proef vind ik geslaagd en ik besluit om de ballen te blackworken met verloopgaren van Threadworx nr. 1085. Mooie kerstkleuren. Na nummer 1, volgt nummer 2 en nummer 3. 


Nu is het eerst weer een paar dagen wachten op het vervolg. 

2 opmerkingen:

  1. Dat wordt weer erg leuk Gonda! Handig om het eerst even uit te proberen, je kunt er vast weer een mooie kaart mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blaadjes vind ik erg mooi, het is een leuke SAL!

    BeantwoordenVerwijderen