zondag 14 april 2024

60, Rood/Wit en Vrolijk voorjaar

Mijn broer werd 60 jaar en hij kreeg van ons, als broers en zussen, een vogelhokje voor buiten. Nu is het dan leuk om er iets bij te bedenken en deze keer stuurde ik iedereen een vogeltjessjabloon om iets van te maken en er iets op te schrijven. Dan is het altijd weer leuk om te zien hoe iedereen dat op eigen wijze invult. Dit was mijn vogeltje. Natuurlijk met iets geborduurd erop. De andere vogeltjes waren ook erg leuk en we maakten ze aan een tak die we met het vogelhokje cadeau gaven.


De paaseieren zijn weer voor een jaartje opgeruimd en dan krijgen andere spulletjes weer even de aandacht. Op mijn mooie theekastje staat nu rood/wit. Nee, niet van AJAX, want ik hou totaal niet van voetbal. Maar rood/wit is het wel. 

Het voorjaar is nu volledig aanwezig en alles groeit en bloeit. Ook de tulpen. Ik vond een leuk patroontje en het borduurwerkje geef ik nu de naam;

VROLIJK VOORJAAR

Spannend wordt het wel met alle agressie in de hele wereld. De natuur trekt zich daar niets van aan, behalve de klimaatverandering die vindt ook plaats. Maar de groene blaadjes komen tevoorschijn en de tulpen fleuren de tuinen op en de vazen worden ermee gevuld.  

1 opmerking:

  1. Wat mooi die tulpen en het project voor je broer. Idd erg veel onrust in de wereld. Ik hoop steeds op de-escalatie...... toch ook maar blijven genieten van de mooie dingen

    BeantwoordenVerwijderen