zaterdag 12 februari 2011

nog geen voorjaar - natte sneeuw - mooi nieuw werkje

Vanmorgen dus natte sneeuw! Het is nog winter, ja, ja. Nog geen voorjaar, maar dat hoeft ook nog niet van mij. Tussen de bedrijven door borduren aan...
...de kop voor het blog. 't Wordt al wat. Voor de foto, ik maak er altijd een paar, lachte de poes zo vriendelijk naar mij dat ik haar er maar bij op gezet heb. Ik kocht een kussen in de vorm van een lam. Toen ik het op de bank legde, adopteerde Minoes meteen het kussen als zijnde het van haar was! 
We hebben een rustig weekend voor de deur. Vanavond wel een feestje, want de achterbuurman is bijna jarig. Gezellig even bijkletsen met deze en gene. Ach en zo blijven we lekker bezig. Fijn weekend en tot de volgende keer!
Gondola 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten