zaterdag 19 februari 2011

Voorjaarsvakantie......

De voorjaarsvakantie is aangebroken, dus lekker vrij om te doen wat we willen. Maar er staat heel wat op het programma, maar je hebt geen verplichtingen buiten de deur! Vandaag van alles gerommeld. Boodschappen, de was, met m'n schoonmoeder boodschappen gedaan, met DS en DD naar de winkel geweest om schoenen voor DD te kopen. Gezellig. 
Nu laptoppen met DS, ondertussen praten enz. Momenteel ben ik bezig om de familiebrief samen te stellen. Dit is een boekje dat drie keer per jaar uitkomt met allerlei wetenswaardigheden van de familie. Het wordt weer erg mooi.
DH zit in de carnavalsclub en is daar druk mee. Vanavond wordt prins carnaval gekozen en ik weet lekker wie dat is, als één van de weinigen. Maar ik ga er niet heen, want carnaval is niet aan mij besteed. 
Mijn borduurtop is af afgeborduurd en is geweldig mooi geworden. Ik laat het hier zien en ga binnenkort de stof er nog omheen freubelen. Dit heb ik al gekocht bij Jan Sikkes, het Walhalla in stoffenland wat mij betreft. Ik had het al gezien bij mij collega Henny en dacht dat het goed paste bij mijn ontwerp. Morgen zal het wel niet worden, want mijn zwager komt bij ons eten en 's middags hebben we verjaardag van mijn schoonmoeder. Zij wordt dinsdag 75 jaar en dat vieren we op zondag. Voor die tijd moet er nog wat muziek gecomponeerd worden voor een muziekuitvoering, maar daar houdt mijn DH zich mee bezig. 
Ik ga snel mijn vorderingen laten zien. En misschien heb ik nog wel meer spannend nieuws omtrent de muziekvereniging. Maar daar laat ik later wel eens iets over weten.
groetskes..........

1 opmerking:

  1. Wat leuk om je eigen kopfoto te borduren! Da's een héél goed idee...even onthouden! :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen