zaterdag 26 februari 2011

Rommelige zaterdag

Na een hele leuke, drukke vakantieweek, is het nu weer tijd om over te gaan naar de orde van de dag! Mijn "kop" heb ik afgefreubeld en deze wordt vandaag of morgen geplaatst op dit blog. Ik moet namelijk nog even uitvogelen hoe of dat moet.  
Gisteren ben ik met mijn schoonmoeder naar Drachten geweest. We hebben hier heerlijk gewinkeld en van alles [kleding] gekocht. Gezellig zo'n dagje. 
Met het orkest zijn we druk met repeteren voor het concert van volgende week zaterdag. We doen mee met een jubileumconcert van Testify, een zangkoor. Het wordt, denk ik, wel erg leuk want mijn DH Jack doet ook mee. Hij speelde hier vroeger in het begeleidingscombo en ze doen nu weer mee met een paar oude nummers. 
De familiekrant waar ik eerder over schreef is naar de drukker. Op de foto zie je de voorzijde van het boekje. Ben weer erg benieuwd hoe het gaat worden. 
Alles gaat weer lekker door en ik ga op zoek naar een nieuw handwerk, want tussen de bedrijven door moet er natuurlijk gefreubeld worden, anders is de dag niet compleet. Nu moet ik weer wat gaan doen. Tot de volgende keer. Groetskes............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten