zaterdag 29 juni 2013

Veel bezigheden hebbende waardoor de tijd vliegt

Wat gaat de tijd toch ontzettend snel voorbij! Nu is het alweer 14 dagen geleden dat ik het vorige bericht schreef. Er is ook veel gebeurd ondertussen. Het dagelijkse leven neemt mij erg in beslag. Natuurlijk is er het werk, de revalidatie, maar ook allemaal leuke en gezellige dingen. Vorige weekend hadden we het jaarlijkse familieweekend. Met de hele familie komen we dan bij elkaar, gezellig alles samen doen. Praten, eten, kaarten, brocantes bezoeken, mooie dingen kopen [ik zal mijn aankoop nog wel eens plaatsen, ik vond het erg mooi], nog meer praten en praten. Ontzettend gezellig om iedereen weer eens te zien. Nu mijn moeder er ook niet meer is vallen vaste tijden waarop je elkaar zag, helemaal weg. Het komt nu aan op incidentele bezoeken en dus het familieweekend. 
Ook was er de Carmina Burana in het Westerkwartiers. Een symfonieorkest samengesteld door leerlingen en docenten van Kunstbedrijven, een samengesteld koor en drie solisten. Erg leuk om mee te maken, omdat er allerlei bekenden van ons mee deden. 
Er was een bbq van vrienden die we lange tijd niet gezien hadden. Ook weer veel bijpraten natuurlijk. 
Er was het optreden van de Biggle Baggle Big Band waar man- en zoonlief in dirgeren en meespelen. Tijdens het musiceren was er een lopend buffet. Erg leuk, lekker en gezellig. Oude tijden herleefden door de big band muziek. Sinds januari is deze band opgericht en ze speelden prachtige muziek. Vroeger had DH ook een big band, maar hij is daar in de jaren 90 mee opgehouden. Nu dus weer een nieuwe band. Heerlijk. 
Je begrijpt dat er van handwerken niet veel terecht komt. Toch ben ik al weer een stukje gevorderd met mijn tulpenlap. Zie onderstaande foto. 
Er was er ook iemand jarig en daar moest ook een kaartje voor gemaakt worden. Mijn DH's tante Antje werd 90 jaar en ik maakte een "A"-tje voor haar. Even leuk tussendoor. En voor haar ook natuurlijk. 
En zo vliegt de tijd voorbij. Morgen alweer 1 juli. Het is nog steeds te koud voor de tijd van het jaar. Veel hebben we nog niet buiten kunnen zitten, maar wat niet is kan nog komen. We houden de moed erin! 
Fijn weekend gewenst. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten