maandag 21 september 2015

De herfst is in ons land en het vakantieproject is af

Als het kan om het weer en de tijd springen we op de fiets. Veelal tochtjes in de omgeving waarbij we toch vaak nog weer zo'n 15 kilometer fietsen. Zaterdag fietsten we naar Roden om de optocht met versierde wagens te kunnen bewonderen. Wat een vlijt en wat een mooie wagens. Leuk om te zien. 
Gisteren was het ook weer zover. Het was de hele dag al wat druilerig, maar 's middags klaarde het op en zo tegen de avond gingen we nog een heerlijk rondje fietsen. We fietsten door het bos bij Nietap en langs de laan bij Nienoord. Onderweg kom je dan wel iets tegen en merk je aan de atmosfeer dat het anders wordt. De herfst is in het land. Ik maakte een paar foto's die de sfeer weergeven. 
Spinnenweb in de voortuin
Bij de bibliotheek groeien de paddenstoelen aan de bomen. Meestal geen goed teken. 
Een uitgebloeide berenklauw bij de landerijen in Nietap richting Leekstermeer
Mijn vakantieproject is af en is gewassen en gestreken. Bij de inbrengwinkel kocht ik laatst een lijst en daar ga ik het inmaken. 
Een prachtig project en een mooie herinnering aan de vakantie van 2015. Morgen ga ik het inlijsten en dan ga ik ook een start maken met een nieuw project. Zin in! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten