woensdag 25 juli 2018

Hitte, fietstochten en bloemen in Colorwork

O wat is het warm! Elke dag maar weer is het warm, droog en mooi weer. Zo langzamerhand is het gortdroog in Nederand. Volgens mij de warmste zomer ever. Gelukkig hebben we er geen invloed op maar warm is het met deze hittegolf wel. 
Dat weerhoudt ons er echter niet van om lekker te gaan fietsen. We hebben al drie tochten gemaakt. Hierbij wil ik water fotograferen met natuurschoon eromheen en weinig omgevingsruis zoals huizen, auto's ed. Dit levert wel prachtige plaatjes op. 
Onze eerste tocht was bij Bakkeveen. 
De tweede tocht was in de omgeving van Fochteloo. 

De derde tocht fietsen we van Leek naar Groningen ...
en weer terug door de Onlanden. 
's Morgens heb ik dan, naast natuurlijk de dagelijkse werkzaamheden, hetzij thuis of op het werk, tijd voor borduren. Ik noem het maar geen Blackwork meer, maar Colorwork. Dit is meer van toepassing op mijn manier van borduren met overloopgaren en gekleurd garen. 
Dit is de tweede bloem die ik maakte. Het lijkt net op een zonnebloem. Mooi horend bij de tijd van het jaar.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten