zondag 16 augustus 2020

Borduren en Fietsen

Vanwege het hele warme weer, HITTEGOLF, zijn we veel aan het fietsen. Heerlijk de aanwezige wind door de haren. We fietsen naar aanleiding van knooppunten. Soms wat verder, zoals in de bossen bij Appelscha, vaak ook dichtbij. Manlief zet een route uit met knooppunten en die gaan we dan fietsen. 


Vorige week zondag fietsten we een rondje Lauwersmeer. Het was trouwens een ronde van 46 kilometer. Maar wat was het mooi! Echt een aanrader. We gingen vroeg op pad om de ergste hitte voor te zijn en dan ben je ook vroeg weer thuis. Heerlijk.

Op het www googlede ik op 'grappig fietsen'. Leuke plaatjes kom je dan tegen 😍 







Naast het ontspannen was het ook weer tijd om te gaan werken. Veel met water en in de schaduw. Maar als je je er op instelt, gaat het prima. 

Gisteren, zaterdag, fietsten we in onze eigen omgeving. Zo dichtbij en ook zo wonderschoon. Afwisselend esdorpenlandschap, stroomdallandschap, water, landbouw, bossen en dat allemaal binnen een straal van 15 kilometer rond de plaats Leek. 

Met het borduren ben ik verder gegaan met mijn BVP project. Ook weer leuk om te doen. Het stukje dat ik afgelopen dagen gemaakt heb, heb ik 'plant eens een boompje' genoemd. Vond ik grappig. 


1 opmerking:

  1. Goed bezig joh. Rondje lauwersmeer staat hier ook nog op ons wensenlijstje. Mooi boompje heb je geplant, die kan wel tegen de droogte.

    BeantwoordenVerwijderen