vrijdag 8 januari 2021

Wandelen, bankje en kussens, shooting stars en kijken naar...

Op nieuwjaarsdag was het mooi wandelweer. Een bevriend persoon wandelde laatst in Bakkeveen en dat leek ons ook wel leuk om even een rondje te doen. 



Bij de bso hebben we een klein zit/leeshoekje. Hierbij staat ook een klein leuk bankje. Hierop een bekleding met allemaal vlekken er in. Hiervoor maakte ik een vrolijke hoes zodat het weer netjes is. Ook de kussens op de bank kregen dezelfde bekleding. Vrolijk resultaat. 



Regelmatig ben ik bezig met de shooting star sal. De basis is nu af, maar soms heb ik wat stagnatie i.v.m. bezoek van de poes. Die wil dan even gezellig bij mij buurten en dan smelt je toch? Ik in ieder geval wel. 




Met de invulling van de sterren en krullen ga ik verder. 



Tijdens de lockdown is er noodopvang bij de bso. Op woensdag waren er 7 kinderen. Tijdens het eetmoment werden we verrast met vallende natte sneeuw. Dat moet natuurlijk iedereen even zien. We hopen allemaal dat er nog eens een pak droge sneeuw valt, maar voorlopig zit dat er niet in. De winter is nog niet voorbij, we blijven hopen 😸

Een tussendoortje... ik ga aan de slag met Thunderbird 4! Wordt vervolgd... 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kussens Gonda. Daar zullen de kinderen van genieten, toch nog aan de slag met een handjevol kinderen, en lekker verder borduren als poes je niet teveel wil knuffelen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat er noodopvang bij de BSO is (in ieder geval voor de ouders). Zie jij het ook zitten of moet je nu extra veel werken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik werk het hele jaar door. Afwisselend in de noodopvang of normaal. Ik hoef niet extra te werken. Er zijn niet zo heel veel kinderen.

      Verwijderen