donderdag 10 maart 2011

Muziekstof tot musiceren?

Gistermiddag ben ik met mijn collega Henny naar de stoffenmarkt in Martiniplaza geweest. Heel veel stoffenkramen met allerlei leuke stofjes. Mijn collega maakt naamslingers als geboortekado en zij had veel op haar verlanglijstje staan. Ik was blanco heengegaan, want vroeger kocht ik altijd alles maar wat ik leuk vond, maar tegenwoordig moet het een bedoeling hebben, anders heb je de zolder vol met stoffen waar niets mee gebeurd. Er was wel een wens van mijn dochter die ik in het achterhoofd had. "Ik wil nog graag eens een dekbedhoes van muzieknoten". Je mag nu één keer raden waar ik tegenaan liep. Juist, prachtige muziekstof. Op de rol zat nog 3,5 meter en ik heb alles gekocht. Misschien vindt Jasper het ook leuk om zo'n hoes te hebben en anders kun je er altijd nog kussens of een schort van maken. Mijn collega is ook goed geslaagd en kocht allerlei stofjes. 
Toen ik thuiskwam werd mijn aankoop met enthousiasme begroet. Alle gezinsleden vonden het mooi. Zelfs mijn DH vond het zo leuk dat hij wel wil achterhalen welke firma het verkoopt. Ik vind het wel goed zo. Nu kan ik aan de slag voor dekbedhoezen en kussenslopen. Het houd je van de straat! 
Ook kocht ik nog een mooi kantje en spullen voor de bso, o.a. vilt, scharen, spelden. Want ook daar zijn we lekker aan het freubelen met van alles en nog wat. Maar wat ontzaglijk veel stoffen in allerlei soorten en dessins. Ook voor leuke prijsjes. 
Tot slot nog even thee met wat lekkers, kortom een hele gezellige geslaagde middag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten