woensdag 23 maart 2011

Grunneger schriefwedstried


A.s. vrijdag is het weer zover. De prijsuitreiking van de Grunneger schriefwedstried. Om 20.00 u. worden we in Zuidhorn verwacht in het Culturele Centrum. Tot 1 maart 2011 kon je een verhaal, gedicht of iets anders insturen en daar is vrijdag een gezellige avond. Elke deelnemer doet mee aan de wedstrijd en e.e.a. wordt muzikaal omlijst door muzikanten uit het Westerkwartier. Tijdens deze avond worden de prijswinnaars bekend gemaakt. Elke schrijver krijgt een bundel met daarin alle inzendingen. Onder de inzenders o.a. mijn DH, mijn zus en ondergetekende. Dit jaar schreef ik een gedicht. Het is erg leuk om mee te doen en om de avond bij te wonen. Vaak zijn daar dezelfde schrijvers en op een gegeven moment geeft dat ook een band. De bundel is altijd erg verrassend om te lezen. 

Mijn DH kan niet mee want hij heeft altijd koorrepetitie op vrijdag en a.s. vrijdag zelfs een concert. Hij zingt de Johannes Passie met Cantatrix uit Veenwouden. Erg mooi. Hester en ik gaan zondag mee naar Utrecht om te luisteren. 
Mijn verkoudheid is, dankzij een kuurtje van dokter, op zijn retour. Het gaat niet hard, maar ik knap wel op en dat is prettig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten