maandag 4 april 2011

Oude liefde...


Als geïnteresseerd handwerkster lees ik veel blogs en dan kom je van alles tegen. Dan schaf je ook wel eens wat aan, o.a. "100 bloemen om te haken en te breien". Al heel leuk om door te kijken, maar nog leuker om bloemen te gaan maken. Nu is het jaren geleden dat ik haakte, dus nu de haaknaalden maar eens weer opgezocht. Ik kon ze snel vinden.Nu kwam ik dus een viooltje tegen op een blog met beschrijving. Ik naar de handwerkwinkel om kekke kleurtjes te halen en daarna aan de slag met het haken en maken. Vervolgens zag ik dus een narcis. De resultaten zijn erg leuk en vrij snel te maken. Hoe en wat ik er mee ga doen weet ik nog niet, maar ze zijn erg leuk. Waarschijnlijk ga ik de narcis op een kaart maken en versturen naar iemand die jarig is. De viool heb ik al als broche opgespeld. Ach, verder bedenk ik wel wat. Gelukkig weet ik alle steken nog en het is weer erg aardig om te doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten