woensdag 27 april 2011

Geraniums

Van onze zus en zwager kreeg mijn DH vier rode geraniums. Meestal wacht ik tot na 12 mei met zomerplanten in de tuin, maar ja, deze kregen we en ik heb ze direct maar in potten gepoot. Wat lijkt dat dan meteen heel erg zomers, zo tegen eind april. Erg gezellig in de tuin. Het brengt wat kleur, naast de uitgebloeide tulpen en de bloeiende treurende hartjes. In een week zitten er weer bladeren aan de bomen en alle planten in de tuin lopen uit. 
In huis heb ik de paaseieren en de aanverwante artikelen opgeruimd. Het is weer voor een jaartje naar de zolder verdwenen. We hadden mooie rustige dagen. Erg genoten van het mooie weer, net als iedereen, denk ik. Het volgende evenement is Koninginnedag op 30 april. Wij gaan spelen met de Harmonie in het centrum van het dorp. Verder hebben we geen plannen. We zien wel wat we gaan doen. In elk geval vrijdag even kijken naar William and Kate in de UK. Net als iedereen ben ik erg benieuwd naar DE JURK! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten