zaterdag 18 februari 2012

Een hoed staat je goed

Toen mijn zus haar afscheidsfeest had, zijn wij allemaal erg mooi op de foto gekomen. Ieder mocht een hoed uitkiezen en opzetten om op de foto te komen. Mijn DH draagt hier zijn bontmuts uit Wit Rusland. Omdat het toen nog geheim was, kon ik deze foto nog niet plaatsen. 
Inmiddels heeft ze alle foto's gezien en kan ik deze nu hier opzetten. Een leuke herinnering aan een leuke dag. Weer een mooie gebeurtenis in het levenskastje bij wijze van spreken. 
Als je zo je blogberichten doorleest geeft dat een mooi beeld van wat je allemaal doet en waar je mee bezig bent. Het is toch een soort dagboek. 
Momenteel ben ik weer bezig met de familiebrief. Doordat we een grote familie hebben, zijn er altijd nieuwe impulsen en ben je altijd verrassend. Ik vroeg mij altijd af hoe ze dat bij Margriet, Libelle enz. doen, maar als je met heel veel mensen bezig bent dan is er altijd wel nieuws. 
Vandaag is er carnaval in den lande. Ook hier in Leek wordt het gevierd met een optocht en een nazit in de plaatselijke kroegen hier. Ik ga wel even naar de optocht kijken, maar natuurlijk ook kijken naar het WK schaatsen allround. We zullen zien hoe het met Sven gaat na zijn verlies van vorige week. Ik ben benieuwd. Bij de optocht mijn DH in de raad van elf en onze DD op een wagen van scouting. Helaas is de weersverwachting niet optimaal, maar dat zal de pret wel niet drukken. 
Voor het borduurproject ben ik met maart gestart. In mijn doos zag ik nog vier maanden te gaan. Leuk om zo bezig te zijn tussen de bedrijvigheden door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten